تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلو حروف پترن



تابلو حروف پترن :

یکی از روشهای تبلیغاتی که مورد نیاز مشاغل متعدد است تابلوسازی می باشد . تابلوسازی به شیوه های متعدد نظیر تابلو استیل ، تابلو برجسته ، تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت ، تابلو نئون پلاستیک و غیره صورت می پذیرد ، نوع تابلوی انتخابی تماما به نیاز و سلیقه مشتریان و محیط نصب تابلو بستگی دارد یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که می توانیم به عنوان یکی از تابلو های حروف برجسته و زیبا با رویه هایی در اشکال متفاوت به شما معرفی کنیم تابلو حروف پترن می باشد . این تابلوی تبلیغاتی زیبا می تواند در طرح ها ، رنگ ها و با متریال های متعدد بر روی پلکسی گلاس پیاده سازی شود . 


 

 مراحل ساخت تابلو حروف پترن :

1) بررسی محیط نصب تابلو و طراحی حروف با استفاده از نرم افزارهای طراحی همچون تری دی مکس

2) پس از مرحله طراحی حروف برجسته پترن با استفاده از دستگاه برش لیزری حروف را بر روی پلکسی برش می دهیم . ورق های پلکسی که ما برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی از آنها استفاده می کنیم ورق پلکسی گلاس دو لایه با برند چوچن و یا یرلانگ تایوان می باشند

3) پس از برش ، لبه حروف را دور تا دور پلکسی می چسبانیم

4) در این مرحله نوبت به نورسازی تابلو می رسد که بسیار حائز اهمیت است زیرا اگربلوک های smd در فواصل معین جایگذاری نشود پس از نصب تابلو ، فضاهای تاریک و روشن در قسمت هایی از حروف برجسته آشکار شده وسبب جلوه بد تابلو می شود . در ضمن استفاده از لامپ های اس ام دی کره ای می تواند برای شما یک تابلو تابان در مدت زمان طولانی فراهم نماید

5) زیرسازی حروف است که معمولا از جنس پی وی سی می باشد اما اگر بخواهید هم از زیبایی های تابلو کامپوزیت بهره مند شوید و هم زیبایی تابلو حروف پترن را داشته باشید می توانید از ورق های کامپوزیت به عنوان زیرساز تابلوی تبلیغاتی خود بهره ببرید .

6) در این مرحله تابلو نصب و قسمت های اضافی به پشت کار منتقل می شود

قیمت تابلو حروف پترن :

قیمت تابلوهای تبلیغاتی با در نظر گرفتن ابزارهای کاربردی موجو در آن نظیر نوع ورق های پلکسی و پی وی سی ، نوع لامپ های اس ام دی کاملا متفاوت می باشد و قیمت تابلو حروف پترن نسبت به قیمت تابلو چلنیوم معمولی بالاتر می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.