تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل




تابلو گل فروشی :

گل فروشی یکی از مغازه هایی است که هر فرد در طی سال چندین بار برای خرید انواع گل ها ، گیاهان ، گلدان ، بذر و دیگر کالاها به آنجا مراجعه می نماید  . بدلیل کاربردهای گل در مراسم های متعدد نظیر روز مادر، روز پدر ، روز معلم ، روز همسر ، روز تولد ، عروسی ، عقدکنان ، مراسم عزاداری و دیگر مجالس ، گل همواره یکی از مصارف مورد نیاز ما انسانها در مراسم متعدد به حساب می آید و بدلیل اینکه در سطح شهر ، تعداد مغازه های گل فروشی معدود است این حیطه شغلی از رقابت چندانی برخوردار نیست و اگر علاقه به گل و گل فروشی دارید به راحتی می توانید با سرمایه نه چندان زیاد برای خود یک گل فروشی راه اندازی کنید به شرط اینکه از نحوه نگهداری گل های و نوع آنها آشنایی کافی داشته باشید . علاوه بر شناختن گل ها  از عوامل کلیدی که سبب موفقیت در حیطه گل فروشی می شود دکوراسیون داخلی مغازه ، نحوه چیدمان گل ها ، نحوه تزیین گل ها در مراسم های متعدد ، دکوراسیون بیرونی و نمای مغازه و همچنین نحوه برخورد متناسب با مشتریان می باشد .

یکی از عواملی که سبب معرفی برند و زیباسازی محل کسب می شود تابلوسازی است . با نصب تابلوی تبلیغاتی در سر در مغازه خود می توانید مشتریانی را که در صدد تهیه گل ، گلدان ، گیاهان تزئینی و دیگر موارد هستند را به سوی مغازه خود بکشانید و سپس با طرز برخوردی مناسب و تزیین گل های زیبا و مشتری مداری ، آنها را به یک مشتری وفادار و دائمی بدل کنید

انواع متعدد تابلوهایی که شما می توانید به عنوان تابلو مغازه گل فروشی از انها بهره ببرید زیاد است که در ادامه به تشریح مختصری از هر یک از آنها می پردازیم :

تابلو چلنیوم : یکی از روش های  تبلیغات مدرن ساخت تابلو چلنیوم است . این تابلو با استفاده از حروف برجسته در مدلهای مختلفی همچون تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستالی قابل اجراست که قیمت تابلو چلنیوم بر اساس نوع آن متفاوت می باشد .

تابلو فلکسی فیس : یکی از مقرون به صرفه ترین تابلوهای تبلیغاتی است که قابلیت تعویض رویه را دارد .

تابلو استیل : این تابلو از جنس مس ، برنج و استیل ساخته می شود که حروف برجسته استیل بیشترین کاربرد را دارد به علت اینکه استیل کثیفی بر نمی دارد و اگر هم کثیف شد براحتی تمیز می شود و دارای دو فلز مات و براق است .

تابلو کامپوزیت : یکی دیگر از روش های تبلیغاتی است که جزء تبلیغات مدرن محسوب می شود و این روزها کاربرد زیادی هم در نما و هم در ساخت تابلوی تبلیغاتی دارد .

تابلو ترموود و یا تابلو چوبی : جنس بدنه این تابلو از چوب است و حروف برجسته برروی این چوب چسبانده می شود معمولا کسانی که  تابلو مغازه چوبی را برای تبلیغات استفاده می کنند از نمای چوبی نیز برای دیواره های مغازه و یا ساختمان بهره می گیرند .

تابلو پلکسی : یکی از روشهای قدیمی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که مقرون به صرفه است

تابلو نئون : در حال حاضر به دو صورت نئون شیشه ای و تابلو نئون پلاستیک قابل اجراست

تابلو ال ای دی : یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی برای سر درب مغازه اس که هم در سر درب و هم کناره های درها به صورت دور تا دور قابل پیاده سازی است که در حاشیه درب وروردی مغازه ها و فروشگاه ها نصب می شود و نمای بسیار شیک و مدرنی ایجاد می نماید .

تابلو پیکسلی : یکی از تابلوهایی است که هم می توان برای حروف برجسته و هم جهت زمینه تابلو و نمایش افکت های نوری آن برنامه ریزی نمود.

تابلو پولکی : در زیرساز این تابلو از تایل های پولکی با اشکال هندسی متفاوت استفاده می شود که زیبایی تابلو را دو چندان می کند و قابلیت پیاده سازی هر نوع حروف برجسته ای برای آن فراهم است .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.