تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلو لاسوگاسی



تابلو لاسوگاسی :

در حوزه تابلوسازی هر روز به تعداد تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی مورد استفاده واقع می شوند افزوده می گردد و هر روز نام های جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی به گوشمان می رسد و بر روی سر در مغازه مشاهده می کنیم . یکی دیگر از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی که طبق روش مختص به خود طراحی و پیاده سازی می شود تابلو لاسوگاسی می باشد .

تابلو لاس وگاسی نیز جزئی از تابلوهای تبلیغاتی است که بر اساس حروف برجسته پیاده سازی می شود . جنس حروف بکار برده شده در این نوع تابلو از فلز آهن می باشد که با استفاده از نگ های کوره ای ، رنگ روغنی و یا رنگ الکترو استاتیک رنگ آمیزی می شود .

طراحی حروف برجسته لاسوگاسی این گونه است که رویه حروف بین دو لبه قرار می گیرد و سپس تابلوساز ، سوراخ هایی بر روی رویه حروف با فاصله های تعیین شده که نسبت به دیگر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر است ایجاد می نماید و لامپ ها در این سوراخ ها جای می گیرند . البته علاوه بر لامپ های ال ای دی از لامپ های نئون نیز می توان برای نورپردازی استفاده نمود .

حروف برجسته لاسوگاسی از شهر پرزرق و برق لاسوگاس نشات گرفته است و جذابیت فوق العاده ای دارد و یک تابلوی منحصربه فرد تلقی می شود که توسط سایر رقبا مورد استفاده واقع نشده است . در ساخت تابلو لاسوگاس ، پس از طراحی حروف و تعیین اندازه و فاصله های درج لامپ ها و تعیین جنس حروف که می تواند از پلکسی ، فلز یا استیل باشد ، حروف توسط دستگاه برش لیزری برش داده شده و لبه کار هم با استفاد از متریال فلز یا استیل با ضخامت های دلخواه آماده می شود و سپس سیم کشی های مربوط به لامپ ها انجام شده و لامپ ها در جای خودشان قرار می گیرند . برای زیرسازی حروف هم می توان از متریال های متعددی نظیر ورق پی وی سی ، ورق کامپوزیت و یا چوب ترموود بهره برد .

تفاوت چشم گیری که تابلو حروف برجسته لاسوگاسی نسبت به دیگر تابلوهای حروف برجسته دارد تعداد و نحوه جایگری لامپ ها است که در فواصل دورتری از یکدیگر واقع می شوند .

تابلو لاسوگاسی همچون تابلو نئون شیشه ای ، با نور درخشانی که دارد به راحتی می تواند از مسافتی دور نظر هر رهگذری جذب کرده و به سمت کسب و کار شما سوق دهد .

قیمت تابلو لاسوگاسی :

قیمت این تابلو بر حسب متر محیط اشغال شده توسط حروف برجسته لاسوگاسی و متریال و ابزارهای کاربردی مورد نیاز برای ساخت تابلو سنجیده و در ابتدای شروع کار به مشتری اعلام می شود و پس از امضای توافق نامه تابلوساز شروع به طراحی و ساخت تابلو می نماید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.