تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

پلکسی گلاس چیست ؟




یکی از مهمترین ابزارهایی که در صنعت تابلوسازی مورد استفاده واقع می شود ورق پلکسی می باشد که ظاهری شفاف شبیه شیشه دارد اما شیشه نیست و نوعی پلی کربنات شفاف است که نوعی پلیمر محسوب می شود و مقاومت بالایی نسبت به شیشه دارد و برای محافظت از آن بر روی صفحات برچسبی مقوایی می چسبانند تا این ورق ها در مقابل گرد و خاک و آلودگی مصون بمانند . ورقهای پلکسی در صنعت تابلوسازی توسط دستگاه های CNC و دستگاه برش لیزری برش داده می شوند و سپس توسط کلوروفرم دو سطح آن به هم چسبانده می شوند .


 

ادامه مطلب ...

نقش تبلیغات در معرفی برند


نقش تبلیغات در معرفی برند :

امروزه تمای مشاغل در حیطه کاری دارای رقبای زیادی هستند اما چیزی که حائز اهمیت است و می تواند سبب برجستگی برند یک شرکت حقیقی یا حقوقی در میان مردم شود استفاده از روش تبلیغات از طریق کانال های متعدد می باشد . تبلیغات سبب می شود که اسم یک برند در ذهن ها نقش ببندد و زمانی که هر فرد به یک کالا یا خدمات نیاز پیدا می کند خواه ناخواه نام آن برند در ذهن او تداعی شود و این به هیچ عنوان امکان پذیر نیست مگر با استفاده از روش های تبلیغاتی متعدد .


انواع روش های تبلیغاتی :

1) تابلوهای تبلیغاتی : تابلوهای تبلیغاتی به شیوه های متعدد نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو نئون ، تابلو ترموود ، تابلو لایت باکس ، تابلو ال ای دی و تلویزیون شهری قابل پیاده سازی هستند و قطعا نقش پررنگی را در معرفی نوع کسب و کار و برند ایفا می کنند و می توان چنین بیان نمود که یکی از انکارناپذیرترین روش ها برای کسب و کارهاست و تقریبا تمامی مشاغل چه خرد و چه کلان از این روش برای معرفی برندینگ خود استفاده می نمایند .

2) شبکه های اجتماعی : امروزه افراد بیشتر اوقات فراغت خود را درشبکه های اجتماعی به سر می برند و این شبکه ها مکان مناسبی برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها هستند .

3) وب سایت و وبلاگ ها : وب سایت و وبلاگ های مرتبط با نوع کسب و کار شما مکان های بسیار مناسبی هستند که شما می توانید به صورت بنرهای متحرک یا ثابت درآنجا به تبلیغ بپردازید و مشتریان را به سمت خود بکشانید .

4) دیجیتال مارکتینگ : این روش به معنای استفاده از تمامی روش های بالاست . در واقع دیجیتال مارکتینگ همه چیز را تحت پوشش خود درآورده است از وب سایت گرفته تا پست های وبلاگ ها ، کتاب های الکترونیکی ، اینفوگرافی های طراحی شده مرتبط با کسب و کار ، شبکه های اجتماعی ، بروشورهای آنلاین و فضاهای فیزیکی  و حاوی ابزارهای تعاملی است که بازاریاب ها می توانند  از طریق کانالهای رایگان و پولی از کمپین های بزرگتر حمایت کرده و به اهداف کلیدی خود دست یابند . تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از بازاریابی محتوایی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، پرداخت به ازای کلیک ، بازاریابی پورسانتی ، بازاریابی بومی ، اتوماسیون بازاریابی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی پیامکی ، بازاریابی ویدیویی ، بازاریابی چریکی و روابط عمومی .