تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلو تبلیغاتی و اهداف تابلوسازی تبلیغاتی


امروزه با توجه به توقع مشتریان و ازدیاد رقبا برای اینکه بتوانند فروش بیشتری نسبت به رقابل خود داشته نیاز است که خود را به مشتریان معرفی نمایند تا مشتری آن برند را شناخته و در هنگام نیاز از خدمات یک برند استفاده نمایند و این کار ممکن نیست مگر با تبلیغات مکرر ، به جا و مناسب .

در دنیای کسب و کار روش های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی موجود است  که شرکت های تولید کننده کالا یا ارائه دهنده خدمات می توانند با بهره مندی از این روش های تبلیغاتی محصولات و خدمات خود را به عموم افراد معرفی نمایند تا در صورت نیاز افراد به آنها مراجعه نموده و محصولات را بخرند یا خدمات را دریافت نمایند .  علاوه بر تابلوها و روشهای تبلیغاتی می بایست نمای محل کسب و یا دکوراسیون مناسب باشد که برای زیباتر شدن نما ، می توانید از با استفاده از اجرای نمای کامپوزیت و ترموود ظاهری شیک فراهم سازید و اجناس با کیفیت ارائه دهید .

ادامه مطلب ...

کاربرد پی وی سی در تابلوسازی



تابلوسازی یکی از روش های تبلیغاتی پرکاربرد در حوزه های متفاوت است و همه اصناف و کسبه حتی شده یکبار هم اقدام به سفارش و ثبت تابلوی تبلیغاتی برای کسب و کار خود نموده اند .  در سال های اخیر با ورود دستگاه های پیشرفته همچون دستگاه برش لیزری ، دستگاه پی وی سی ، دستگاه سی ان سی و سایر دستگاه ها امکان ساخت انواع حروف برجسته به شکل های متفاوت فراهم گشته است .

یکی از پرکاربردترین ابزارها که در تابلوسازی برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو وکیوم ، تابلو استیل ، تابلو لایت باکس و ... مورد استفاده واقع می شود ورق پی وی سی می باشد .

پی وی سی به عنوان زیرساز کلیه تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده واقع می شود . حروف برجسته ابتدا توسط نرم افزارها طراحی می شوند و پس از اعمال تنظیمات مورد سفارش مشتریان طرح ترسیم شده آماده برش توسط دستگاه برش لیزری می شود و طرح بر روی پلکسی بریده شده و پس لبه چسبانی می گردد و لامپ های ال ای دی نصب شده و به عنوان زیرساز از ورق های پی وی سی بهره برده می شود .

  ادامه مطلب ...