تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی شیرینی سرا و قنادی



تابلوسازی شیرینی سرا و قنادی

در سطح شهرها مغازه های شیرینی فروشی زیادی وجود دارد که رقابت تنگاتنگی با هم دارند و هر مغازه ای سعی دارد با ترفندهایی مشتریان بیشتری را جذب نماید . به دلیل اینکه شیرینی فروشی ها مکانی هستند که انواع خوراکی های شیرین را پخت و پز کرده و به فروش می رسانند می بایست مکان شیک ، مرتب و کاملاً بهداشتی باشد و چیدمان آن با ظرافت انجام شده و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی شیکی داشته باشد تا مشتریان ترغیب به خرید شوند پس اولین کار رسیدن به نمای بیرونی است که در مقابل دید عموم قرار دارد نمای ساختمان و بیرونی یک مغازه قنادی را می توان با انواع متریال ها نظیر چوب ترموود ، نمای کامپوزیت ، شیشه و سنگ زیباسازی کرد . پس از اجرای یک نمای زیبا نوبت به تابلوسازی می رسد ، تابلو مغازه قنادی و یا تابلو مغازه شیرینی سرا می تواند از انواع تابلوهای تبلیغاتی به شرح زیر طراحی و پیاده سازی شود .

تابلو چلنیوم :

تابلو چلنیوم بهترین گزینه برای تابلو شیرینی سراست چرا که هم براق و درخشان است و هم دارای محافظ و روکش جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف و همچنین نحوه اجرا و پیاده سازی متفاوتی طبق سلایق متعدد دارد .

تابلو استیل :

تابلو استیل یک روش قدیمی است اما هنوز هم پرکاربرد است . استیل همیشه شفاف و درخشان است فقط مشکل نور داشت که آن هم با ایده تابلو استیل نور اندریک و تابلوپلاستیل برطرف شد .

تابلو وکیوم :

یکی از جذاب ترین تابلوهاست که میزان برجستگی حروف نسبت به تابلوهای دیگر بیشتر است و حالت اجرای سه بعدی آن می تواند چشمان هر بیننده ای را به حیرت درآورد .

تابلو پولکی :

از جدیدترین تابلوهاست که بسیار براق و درخشان دارد و اشکال هندسی موجود روی تایل های پولکی می توانند با رقص پولکی خود نظر هر بیننده ای را معطوف به تابلو نمایند و برند تبلیغاتی شما را در ذهن بیننده حک کند .

تابلو پیکسلی :

اگر میخواهید تابلوی سفارشی شما هم در زمینه و هم در حروف برجسته افکت های نوری داشته باشد این تابلو گزینه مناسبی است و نحوه اجرا و انیمیشن های نوری آن قابل برنامه ریزی می باشد .

تابلو ال ای دی :

از این تابلو تقریباً اکثریت مغازه های شیرینی فروشی استفاده کرده اند . تابلو ال ای دی مغازه شیرینی سرا هم می تواند به عنوان تابلو سر در مغازه ، هم به عنوان نوار دور درب ورودی و هم به عنوان تبلیغات محیطی در فواصلی دورتر از مغازه نصب شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.