تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

بیلبورد و نکات طلایی


بیلبورد چیست

بیلبورد تبلیغاتی که برخی آن را به صورت بیلبرد می نویسند محلی برای درج آگهی و اعلانات می باشد که یکی از رایج ترین شیوه تبلیغات است .

طراحی و ساخت بیلبورد :

طراحی بیلبورد با سایر تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو نئون پلاستیک ، تابلو برجسته ، تابلو کامپوزیت و تابلوهای تبلیغاتی دیگر که به عنوان تابلو سر در مغازه  مورد استفاده قرار می گیرند کاملا متفاوت است در طراحی بیلبورد می بایست از چند لغت کوتاه به صورت بزرگ و خوانا همراه با تصاویر بامزه و کنایه آمیز و یا طنز بهره گرفت . پیام تبلغاتی درج شده بر روی بیلبورد تاثیر شگرفی بر میزان اثربخشی برذهن رهگذران دارد . من در سفر به قم شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگی در مسیر بزرگراه قم بودم از بین آن همه بیلبورد که در فاصله های معینی از هم در کنار جاده نصب شده بودند فقط یک تبلیغ که به تعداد زیادی تکرار شده بود و کلمه ی درج شده بر روی آن آهنگ و وزن داشت نظر من و افرادی که در کنار من در داخل اتومبیل نشسته بودند را به خود جلب کرد طوری که من حتی پس از خروج از بزرگراه باز هم آن کلمه را در ذهن تکرار می کردم و این محصول و برند به عنوان نامی آشنا در ذهنم نقش بست . به علت عبور سریع خودروها از کنار تابلوی تبلیغاتی بیلبورد می بایست تصاویر بزرگ و قابل تشخیص باشند و کلمات تبلیغی مورد استفاده کوتاه در حد یک یا سه کلمه اما زیبا و آهنگین باشد تا بتواند تبلیغ موثری واقع شود .  ادامه مطلب ...

ساخت تابلو تبلیغاتی مناسب


در صنعت تابلوسازی نیز مثل هر مشاغل دیگر روز به روز پیشرفت هایی حاصل می شود ، طرح ها و شیوه های متفاوت و مدرن تری به کلکسیون تابلوهای تبلیغاتی اضافه می گردد . در گذشته تابلوهای تبلیغاتی فقط  به صورت یک نوشته ساده که معرف کسب و کار بود ساخته می شد و از همان نوشته ساده به عنوان تابلوهای سر درب استفاده می شد . اما امروزه ساخت تابلو سر در مغازه ها با استفاده از حروف برجسته همگام با نورپردازی و گرافیک انجام می پذیرد که زیبایی این تابلوهای را چندین برابر نموده و باعث می شود رهگذران حتی شده برای چند ثانیه کوتاه مجذوب نوشته های کوتاه و نورپردازی و گرافیک این تابلوهای تبلیغاتی شوند . بنابراین نصب تابلو تبلیغاتی در مکانهایی مانند پیاده روها ، جاده ها ، بزرگراه ها و یا نصب تابلو تبلیغاتی سر در مغازه می تواند تاثیر شگرفی در معرفی محصولات یا خدمات ارائه شده داشته باشد و اگر در هر کسب و کاری که فعالیت می کنید هنوز هزینه ای برای تبلیغات خود صرف نکرده اید قطع به یقین دیده نخواهید شد و کسب و کارتان آنچنان که باید رونق نخواهد داشت  . صرف هزینه بابت تبلیغات هزینه ای بهینه است که باعث رونق کسب و کار می شود و هر برند معروفی برای ما انسانها شناخته شده است و نامی آشنا برای ما محسوب میشود قطعا هزینه زیادی برای تبلیغات و شناساندن برند آن صرف شده است که اکنون به یک برند نام آشنا تبدیل گشته است .

ادامه مطلب ...

ابزارهای تشکیل دهند تابلو روان یا LED


تابلو روان

داشتم با یکی از دوستانم که کسب وکارش دچار کساد شده بود و از شغل خودش شکایت داشت صحبت می کردم به او پیشنهاد کردم که برای رونق کسب و کارش هزینه ای را برای تبلیغات صرف کند زیرا هنگام مراجعه به مغازه وی متوجه شدم که مکان مغازه وی دید کافی ندارد و به جز افرادی که دوستم را می شناختند و مشتری دائم وی بودند کسی وارد مغازه نمی شد این در حالی بود که هیچ تابلو تبلیغاتی برای معرفی کسب و کارش به عنوان تابلو سردر مغازه نصب نکرده بود من به او پیشنهاد کردم که یک تابلوی زیبای تبلیغاتی و یک تابلو ال ای دی یا تابلو روان بر سر در مغازه  نصب کند دوستم در مورد تابلو روان اطلاعات چندانی نداشت و وقتی به او پیشنهاد نصب تابلو روان را دادم گفت همان تابلوهایی که نوشته متحرک دارد گفتم بله . گفت این تابلوها چگونه ساخته می شود و نوشته چگونه به حرکت در می آیند من یک توضیحات مختصری در مورد تابلو روان به دوستم به این شرح توضیح دادم .

ادامه مطلب ...