تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تبلیغات محیطی

 


تبلیغات محیطی

در حال حاضر در جامعه ای زندگی می کنیم که اطلاعات حرف اول را می زند و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای اطلاع رسانی یک نیاز اساسی محسوب می شود . ابزارهای تبلیغاتی زیادی همچون رسانه ها ، تلویزیون ، رادیو ، اینترنت ، شبکه های اجتماعی و نصب تابلوهای تبلیغاتی در معرض دید عموم برای اطلاع رسانی موجود هستند اینکه شما از کدام مورد برای تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده نمایید به شغل و نیاز تبلیغاتی شما و نوع مخاطبانتان بستگی دارد .

 درواقع تبلیغات محیطی جزئی لاینفک از زندگی ما انسانها شده است که به دیدن و تماشای آنها عادت کرده ایم شاید در حالت معمول ادعا کنید که به تبلیغات نصب شده در محیط پیرامون خود اهمیتی نمی دهید و توجهی ندارید اما زمانی که جای یک تبلیغ عوض می شود و یا تبلیغ جدیدی جایگزین تبلیغات قدیمی می شود شما سریعاً متوجه این تغییرات می شوید و آن زمان است که تاثیر تبلیغات در ذهن و زندگی خود را مشاهده می کنید .

کسب درآمد از طریق تبلیغات محیطی :

تبلیغات محیطی ابزار قدرتمندی برای کسب درآمد محسوب می شود مدیران شهری و شهرداری ها با استفاده از اجاره مکان هایی برای درج تبلیغات می توانند بسیاری از هزینه های شهری را پوشش دهند . دولت ها می توانند با بوجود آوردن یک سیستم ترکیبی تبلیغاتی که حاوی اطلاعات مربوط به آگهی می باشد باعث ارتقاء سطح کیفی اطلاعات و افزایش رقابت و در نتیجه ایجاد انگیزه برای بالا بردن قدرت خرید شوند .

تاثیر تابلو تبلیغاتی در ایمنی راه ها :

مطالب زیادی در مورد مزایا و معایب تبلیغات محیطی نوشته شده است برخی بر این باورند که تبلیغات در جاده های درون شهری و برون شهری می تواند منجر به مخدوش کردن محیط و حواس پرتی رانندگان شوند و عده ای دیگر بر این باورند که اگر تلیغات به شیوه ای درست و به صورت منظم نصب شوند نه تنها مبلمان شهری را دچار اختشاش نمی کند بلکه سبب زیباسازی فضای شهری نیز می شود و علاوه بر آن به دلیل اینکه در بزرگ راه ها رانندگان به صورت مداوم چشم به جاده می دوزند دچار خواب آلودگی می شوند و تبلیغات محیطی نصب شده همچون بیلبوردها ، بنر های تبلیغاتی ، تلویزیون شهری ، استرابردهای تبلیغاتی می توانند یک نوع ابزار برای از بین بردن خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه شوند .

مزایای نصب تابلو تبلیغاتی در بزرگراه ها و معابر:

جای گیری در معرض دید عموم و در مدت زمان زیاد و تاثیر بصری بر ذهن مخاطب

تبلیغ شبانه روزی

ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطبان برای معرفی محصولات ،  خدمات و برندهای جدید

معرفی برند و افزایش جایگاه برند در ذهن افرادی که در حال عبور و مرور از مسیر هستندند

نصب تابلوهای تبلیغاتی  می تواند ارزانتر از تبلیغات تلویزیون برای کسب و کارتان تمام شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.