تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلو یونولیت



تابلو یونولیت :

تابلوهای تبلیغاتی یکی از ملزوماتی است که هر کسب و کاری برای جذب مشتریان بیشتر و دست یابی به سود بالاتر به آن نیازمند است . تابلوهای تبلیغاتی به شیوه ها و روش های متعددی اجرا و پیاده سازی می شوند که هر کدام اسامی خاص خود را دارند و طبق استانداردها و با استفاده از متریالهای خاص اجرا و پیاده سازی می شوند.

یکی از برترین روش های تبلیغاتی که نیاز هر نوع کسب و کاری می باشد تابلوسازی است و یکی از جدیدترین ، ارزان ترین و سبک ترین تابلوهای تبلیغاتی تابلو یونولیت است که دوام آن در محیط های باز چندان قابل توجه نیست اما اگر در داخل قابی گنجانده شود امکان اجرا در محیط های باز را نیز دارد اما اکثریت از این تابلو به عنوان یک تابلو سالنی بهره می برند .

تابلو یونولیتی :

این تابلو بر اساس حروف برجسته پیاده سازی می شود که کمی خاص است و جنس حروف برجسته آن از یونولیت می باشد و خاصیت رنگ پذیری را دارد و برای رنگ کردن آن از رنگ های اکریلیک و پلاستیک می توان بهره برد .

حروف برجسته یونولیت :

از یونولیت می توان هم به عنوان زیرساز تابلو و هم برای ساخت حروف برجسته استفاده نمود . یونولیتی که برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی بکار می رود نوعی یونولیت فشرده و دانه ریز می باشد که پس از آماده سازی طرح تابلو ، توسط دستگاه برش لیزری بریده می شود .

حروف برجسته یونولیتی را می توان به دو شکل متفاوت پیاده سازی نمود :

حروف برجسته یونولیتی ساده :

برای ساخت حروف برجسته یونولیتی ساده فقط از یونولیت استفاده می شود و استیکر در این روش کاربردی ندارد .

حروف برجسته یونولیتی استیکری :

در این روش طرح های استیکر با استفاده از دستگاه برش شبرنگ یا کاتر پلاتر برش داده شده و بر روی یونولیت چسبانده می شوند و جذابیت کار بیشتر می شود .

انواع یونولیت :

یونولیت فشرده

یونولیت سقفی

یونولیت تیرچه

یونولیت دیواری

دیوارپوش فوم

فوم دیواری تزیینی

فوم دیوارپوش

یونولیت دیوار

یونولیت چه مزایایی را در بر دارد ؟

قابل بازیافت است

یک نوع عایق صوتی و حرارتی محسوب می شود

جا به جایی آسان

مقاوم در برابر زلزله و اشعه ماورالبنفش

ماده ای نرم است که در مقابل ضربات دوام بالایی دارد به همین علت برای بسته بندی لوازم و دستگاه ها و جلوگیری از ضربات احتمالی مورد استفاده واقع می شود.

در ساختمان سازی برای ساخت سقف های بتنی از آن بهره می برند که نسبت به سفال بسیار باصرفه تر است چرا که بتن کمتری مصرف می کند و سبب سبکی سقف می شود .

تابلو یونولیت یک نوع تابلو ارزان قیمت است که بیشتر برای ساخت تابلوهای موقت همچون تابلوهای نمایشگاهی کاربرد دارد .