تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

انواع تابلو چلنیوم ‏

چلنیوم یک فلز براق مانند استیل است که دارای رنگ های متنوع از جمله طلایی ، نقره ای ، آبی ، قرمز ، سفید ،  سبز و مشکی می باشد . این فلز نرم  در ابتدا توسط شرکت آلوراپید مورد استفاده قرار گرفت ساخت این نوع تابلوی تبلیغاتی به عنوان یک تبلیغات مدرن بیشترین استفاده را در کشور دارد که عوامل زیادی در محبوبیت این تابلو دخیل هستند که می توان به داشتن ظرافتی مانند استیل و جذابیت نوردهی آن اشاره نمود که میزان نور و برجستگی حروف باعث ایجاد دید بصری و درگیر نمودن ذهن بیننده  می شود . رول چلنیوم از نوارهای 30 و 50 متری تشکیل شده است که قیمت رول چلنیوم با توجه به متراژ آن متغیر می باشد . یکی دیگر از الگوهای تعیین قیمت تابلو چلنیوم ضخامت لبه حروف می باشد که هر چه لبه ها ضخامت بیشتری داشته باشند قیمت بالاتری خواهند داشت .

تابلو چلنیوم ستاره ای:

تابلو چلنیوم به عنوان تابلو تبلیغات مدرن یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که با نامهای مختلف با توجه به جنس آن شناخته شده است یکی از انواع تابلوهای چلنیوم ، تابلو چلنیوم ستاره ای است .

تابلو چلنیوم ستاره ای مانند تابلو چلنیوم معمولی از حروف برجسته ساخته می شود و تنها تفاوت آن در نمای ستاره ای و درخشان آن است به این ترتیب که نور لامپ های SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو به چشم بیننده برخورد نموده و این برق ملایک چشمک زن مانند ستاره های آسمان زیبایی بی نظیری به تابلو می بخشد

در هنگام ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای رویه  پلکسی گلاس را با استفاده از لیزر در فاصله های مشخص به صورت مشبک برش می دهند و زیر این لایه از یک پلکسی شفاف استفاده کرد ه و از ورود گرد و غبار به داخل تابلو جلوگیری می کنند نور به کار رفته لامپ های SMD به همراه یک لایه پلکسی شفاف باعث شکست نور و نمای ستاره ای تابلو می شود قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای نسبت به نوع معمولی آن بالاتر می باشد علاوه بر تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستالی مشابهت زیادی به این تابلو دارد .

تابلو چلنیوم الماسی :

در ساخت این نوع تابلوی تبلیغاتی می توان از انواع اشکال هندسی بهره برد که توسط دستگاه لیزر برش داده شده و برروی پلکسی گلاس تعبیه می شود و با عبور نور از قسمت های برش داده شده نور شکسته شده و اشکال هندسی به شکلی زیبا به چشم می رسند تابلوهای برجسته الماسی فقط مختص حروف چلنیوم نیستند و در تابلوهای برجسته استیل و نئون پلاستیک یا تلفیقی از آنها قابل اجرا هستند .

تابلو  چلنیوم لترمکس :

جنس رویه تابلو چلنیوم لترمکس و یا تابلو چلنیوم طلایی از پلکسی گلاس می باشد که توسط دستگاه لیزر برش داده می شود و سپس با لبه چلنیوم لترمکس مونتاژ می گردد .

 

نمایشگر ال ای دی ‏


نمایشگر ال ای دی :

تابلو ال ای دی و یا تابلو روان یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که به منزله پیام رسان دیجیتال برای تبلیغات بکار می رود

Led مخفف Light Emitting Diode می باشد که به معنی دیود ساطع کننده نور است .

قطعات مورد نیاز برای ساخت پنل led ثابت :

برد سوراخ شده بدون پد

لامپ ال ای دی

هویه

سیم

برنامه نویسی

ماژیک

منبع تغذیه 

 
ادامه مطلب ...

حروف برجسته فلزی ‏

 تبلیغات نیاز مبرم هر کسب و کار است  . اگر می خواهید در عرصه کاری خود از رقبا پیشی بگیرید و بیشتر و بهتر شناخته شوید نیاز به استفاده از ابزارهای تبلیغاتی دارید . اینکه برای تبلیغات خود از کدام روش های تبلیغات استفاده کنید به کمی روانشناسی نیاز دارید که بتوانید نیاز بازار ، سلایق مشتریان و عملکرد رقبای خود را بسنجید و همگام با آن پیشروی نمایید و ابزار تبلیغاتی مناسبی را انتخاب کنید   . ساخت تابلوی تبلیغاتی یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای معرفی برند و یا کسب وکار شما محسوب می شود که به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاه ساخته شده  و در محل نصب می شود یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی ساخت حروف برجسته فلزی است که می خواهیم در مورد آن به بحث بپردازیم .

ادامه مطلب ...