تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

حروف برجسته فلزی ‏

 تبلیغات نیاز مبرم هر کسب و کار است  . اگر می خواهید در عرصه کاری خود از رقبا پیشی بگیرید و بیشتر و بهتر شناخته شوید نیاز به استفاده از ابزارهای تبلیغاتی دارید . اینکه برای تبلیغات خود از کدام روش های تبلیغات استفاده کنید به کمی روانشناسی نیاز دارید که بتوانید نیاز بازار ، سلایق مشتریان و عملکرد رقبای خود را بسنجید و همگام با آن پیشروی نمایید و ابزار تبلیغاتی مناسبی را انتخاب کنید   . ساخت تابلوی تبلیغاتی یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای معرفی برند و یا کسب وکار شما محسوب می شود که به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاه ساخته شده  و در محل نصب می شود یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی ساخت حروف برجسته فلزی است که می خواهیم در مورد آن به بحث بپردازیم .

حروف برجسته فلزی انواع متفاوتی همچون مس ، برنج ، آهن و استیل دارد که سه مورد اول محبوبیت چندانی ندارد اما حروف برجسته استیل توانسته جایگاه خوبی برای خود درعرصه تابلوسازی کسب نماید .

 مراحل ساخت تابلو برجسته فلزی :

در ابتدای کار طراح با توجه به نیاز و سلیقه مشتری با استفاده از نرم افزارهای کرل دراو و یا اتوکد طراحی مدنظر را انجام می دهد سپس بر اساس طرح حروف استیل برش داده می شود.  در گذشته پیش از ورود دستگاه های برش ، عملیت برش توسط قیچی دستی صورت می گرفت با این کار لبه های کار به صورت یک دست در نمی آمد اما با ورود دستگاه های برش این کار توسط دستگاه و به صورت صاف و یکدست انجام می پذیرد پس از مرحله برش لبه حروف مورد پرداخت قرار گرفته و رنگ آمیزی می گردد.

مزایای حروف برجسته فلزی :

کیفیت ، دوام ، درخشندگی  حروف

مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی

عدم زنگ زدگی

به علت اینکه ورق استیل هیچ گونه کثیفی ، تیرگی و گرد و غبار به خود جذب نمی کند و در صورت کثیف شدن براحتی تمیز می شود استیل کاربرد بیشتری در حوزه ساخت حروف برجسته پیدا کرده است

ویژگی

حروف برجسته فلزی توانایی عبور نور از خود را ندارد برای نورپردازی این نوع حروف می توان از قسمت پشت حروف عملیات نورپردازی را انجام داد با اجرای این کار پس از نصب حروف نور به صورت سایه و از زیر حروف دیده می شود و جلوه زیبایی به تابلو می بخشد .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.