تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

انواع تبلیغات تجاری

 



هر کسب وکاری که می خواهد در دنیای رقابتی امروز پا برجا بماند و مشتریان قدیمی خود را حفظ کرده و مشتریان جدیدی بدست آورد تا بتواند در میان ازدیاد رقبا مطرح باشد ملزوم به استفاده از ترفندهای تبلیغاتی گوناگون بسته به نوع کسب و کار و حرفه خود می باشد . روش های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که ساده ترین نوع آن نصب تابلو سر در مغازه ، چاپ بنر ، پخش تراکت ، بروشورهای تبلیغاتی می باشد اما اگر بخواهیم فراتر از اینها پیش رویم می توان به طراحی و ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی ، نصب تلویزیون شهری ، احداث تابلو ال ای دی ، نصب تابلو گردان ، تبلیغات در تلویزیون و رادیو و این روزها که استفاده از اینترنت به یک عادت عمومی تبدیل گشته است تبلیغ در سایت ها و شبکه های اجتماعی اشاره نماییم .


 

اگر بخواهیم تبلیغات را دسته بندی کنیم می توانیم این طور بیان کنیم که تبلیغات شامل سه دسته است :

تبلیغات صوتی :

وقتی بحث تبلیغ صوتی به میان می آید فکرهمه ناخودآگاه به سمت رادیو منعطف می شود که هنوز هم مخاطبان خود را دارد و بسیاری از کسب و کارها از طریق رادیو به تبلیغ تجارت خود می پردازند اما با ورود تلفن های همراه نیز بخشی از تبلیغات از این طریق به صورت پیامک های صوتی میسر شد ،  اما اینکه شما بتوانید پیامکی را برای مخاطب ارسال کنید تا مخاطب بتواند تا انتها به آن گوش فرا دهد خلاقیت و ایده های نو می پذیرد.

تبلیغات دیداری :

تبلیغات دیداری یکی از پر استفاده ترین نوع تبلیغات است چرا که همه مخاطبان با هر سن ، فرهنگ ، آداب و رسوم ، جنسیت را در بر می گیرد و در مقابل دید عموم به معرض نمایش در می آید و همه افراد می توانند هر چند کوتاه مدت نظاره گر این نوع تبلیغات باشند . تبلیغات دیداری همه نوع تبلیغات نظیر تابلوهای تبلیغاتی جدید که خود شامل تابلو چلنیوم ، تابلو برجسته ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو چوبی و سایر تابلوهای تبلیغاتی است ، بنرهای تبلیغاتی ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، تلویزیون شهری ، تیزرهای تبلیغاتی ،  تبلیغات مندرج در روزنامه و مجلات و تبلیغات اینترنتی درج شده در سایت ها و شبکه های اجتماعی را شامل می شود .

تبلیغات محتوا :  هدف از تبلیغات محتوایی ایجاد محتوای با کیفیت و انتشار آن از طریق کانال های پولی  و موتورهای جستجوگر می باشد که  هر چه این محتوا بهتر و با کیفیت تر باشد و بهینه سازی و سئو برای نمایش این محتوا انجام شده باشد آنگاه هنگامی که افراد در حال جستجوی کلمه ای مرتبط با کسب وکار شما هستند محتوای شما توسط موتورهای جستجوگر به معرض نمایش گذاشته می شود اما در مورد محتواهایی که از طریق کانال های پولی منتشر می شوند می توانیم محتوای با کیفیتی را عرضه کنیم که مخاطبان به طور عادی و فعال آن را جست و جو نمی کنند و قابل اشتراک گذاری نیستند ، برای ایجاد چنین محتوایی نیاز به رعایت قوانین مرورگرها نداریم و این محتوا می تواند تاثیر مطلوبی در میزان معرفی برند شما داشته باشد .

تبلیغات چاپی : تبلیغات چاپی شامل تبلیغات در مجلات ، روزنامه ها ، چاپ بروشور ، کاتالوگ ، پوستر ، کارت پوستال و چاپ بنر می باشد که خود این تبلیغات به دو دسته تبلیغات چاپ شده در مطبوعات و تبلیغات چاپ شده در غیرمطبوعات تقسمیم بندی می شود .

اهداف تبلیغات تجاری :

معرفی برند و شناساندن آن به عموم مردم

معرفی کالا و یا خدماتی که توسط یک شرکت ارائه می شود

ترغیب مشتری برای خرید و استفاده از خدمات

فروش بیشتر و کسب درآمد و سود نهایی

کسب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی

مطرح ماندن در دنیای رقابتی

موفقیت سازمانی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.