تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوساز و تابلوسازی








تابلوساز و تابلوسازی :

تابلوساز فردی است که با هنر خویش اقدام به طراحی و ساخت تابلوها می نماید این هنر در زمینه تبلیغات نیز کاملا رایج است . در دنیای تابلوسازی نیز برای خلق تابلوی تبلیغاتی زیبایی که می خواهید به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی از آن استفاده کنید نیاز است که تابلوساز هنرمندانه وخلاقانه عمل نماید تا تابلوی تبلیغاتی حاصل شده از زیبایی فوق العاده ای برخوردار باشد و به صورتی منحصربه فرد طراحی شود تا با تابلوهای دیگر رقبا تفاوت چشم گیری داشته باشد و بتواند در جذب مشتری بیشتر تاثیرگذاری بهتری داشته باشد بنابراین بین تابلوساز و تابلوی ساخته شده یک رابطه یک مکمل وجود دارد تا بتواند یک تابلوی تبلیغاتی زیبا به معرض اجرا در آید .

تابلوساز در کارگاه تابلوسازی با استفاده از دستگاه های مختلف از جمله دستگاه برش لیزری و ابزارهای متفاوت دیگر اقدام به ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی می نماید . تابلوسازی یکی از برترین روش های تبلیغات است که می تواند منجر به فروش بیشتر محصولات و ارائه برتر خدمات شود .   تابلوهای تبلیغاتی متفاوتی در حوزه تابلوسازی ساخته می شوند که عبارتند از :

تابلو چلنیوم : یک نوع تابلوی تبلغاتی مدرن و کلاسیک است که توانسته طرفداران زیادی در حوزه کسب و کار بدست آورد و حاوی جلوه ها و تنوع زیادی می باشد .

تابلو استیل : تابلو استیل بر اساس ورق استیل نگیر ساخته و پیاده سازی می شود که در مقابل شرایط محیطی و آب و هوایی بسیار مقاوم است . از تابلو استیل بیشتر برای مکان هایی که نور کافی در محیط دارند استفاده می شود و اگر بخواهید بصورت بانور هم پیاده سازی می شود در این روش تابلوساز بین پلکسی و حروف برجسته فاصله ای یک سانتی ایجاد می کند و لامپ های ال ای دی را در این فاصله جای می دهد که پس از روشن شدن لامپ ها یک جلوه سایه روشن بر روی زمینه تابلو فراهم می شود .

تابلو وکیوم : این تابلو تحت فشار و حرارت به صورت سه بعدی و حجیم شکل می گیرد .

تابلو ال ای دی : اگر می خواهید یک تابلو دیجیتال برای مغازه یا فروشگاه خود سفارش دهید تابلو ال ای دی بهترین گزینه است که به دو صورت متفاوت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو روان اجرا می شود .

تلویزیون شهری : یک نوع نمایشگر دیجیتال برای به نمایش در آوردن کلیپ های تبلیغاتی است .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.