تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

آشنایی با نسل جدید تابلو های فروشگاهی

با توجه به افزایش روز افزون تکنولوژی در تابلوهای فروشگاهی ، تابلو چلنیوم به تازگی وارد بازارهای ایران گردیده است . تابلو استیل نسل تقریباّ جدیدی از تابلوهای حروف برجسته با تزیین از طریق لامپ های روشنایی می باشند که از یک لایه پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم که در واقع آلیاژ سخت آلومینیوم می باشد تشکیل می شود. این سبک حروف برجسته امروزه به لحاظ آراستگی های بصری و مقاومت بالای آن در مقابل تغییرات آب و هوایی و آسیب پذیری کمتر نسبت به سایر تابلوهای قدیمی که دارای طول عمر کمتری هستند از طرفداران بسیاری در نزد مشتریان و فروشگاه های تابلوسازی و تابلو برجسته برخوردار است


روش ساخت تابلوچلنیوم در کارخانه تابلوسازی ایمن نورتاب در حال حاضر به صورت کاملا اتوماتیک توسط سیستم پیشرفته حروف ساز چلنیوم و همچنین دستگاه برش لیزر و دستگاه پیشرفته سی ان سی صورت می گیرد که . دقت و ظرافت ساخت تابلو برجسته این کارگاه از نمونه های دست ساز در بازار ایران می باشد وجهت تامین روشنایی تابلوها از ماژول های اس ام دی که از مقاومت  و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند مورد استفاده قرار می گیرند.
در ضمن این مجموعه با تعداد زیادی نمومه کار حروف برجسته جهت استفاده در تابلوهای چلنیوم و تابلو استیل از جنس انواع استیل ، پلاستیک فشورده ، چلنیوم با مقاومت بالا ، لترمکس ، انواع آلیاژ فلز ، آبکاری کروم  متناسب با انواع سلیقه مشتریان  و با مناسب ترین قیمت در بازار رقابتی تابلو چلنیوم عرضه می شود.

در مجموعه بزرگ ایمن نورتاب به دلیل بهره مندی از دستگاه حروف ساز ویژه  و تمام اتوماتیک بودن ساخت این حروف چلنیوم این نوع حروفهای برجسته به غیر از مدل هایی بالاترین استاندارد های بین المللی در مدل های پانچ دار و فانتزی دو لبه در بازار ایران به صورت انحصاری عرضه و تولید می شود که از نظر تنوع محصولات ما را با سایر عرضه کنندگان این صنعت تابلوساز متمایز می سازد..

طریقه سفارش تابلو برجسته و تابلو چلنیوم از طریق ایمن نورتاب

مشتریان عزیز در صورت داشتن طرح اولیه و یا لوگوی خود می توانند اقدام به سفارش تولید حروف برجسته و یا لوگوی برجسته نمایندو

در صورت عدم وجود طرح اولیه و از پیش طراحی شده ، کارشناسان و طراحان این مجموعه با ارائه زیباترین طرح ها و مناسب ترین قیمت ها مطابق با فضا و سبک کسب و کار شما مشتریان راهنمایی خواهند کرد.

 

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل چیست ؟

یکی از تابلوهای پر طرفدار و حروف برجسته در ایران تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل هستند.

 این نوع تابلوهای این مجموعه از جنس پلکسی گلاس و با دور تا دور چلنیوم همچنین با پلکسی اضافه در کارهای نصب شده که از ساخت پلکسی در انواع رنگ های  دلخواه قابل تولید و تحویل و نسب خواهد بود. البته رنگهای تیره مثل دودی و مشکی برای این نوع کار تقاضای بالایی دارد. این تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل قابل تولید و نسب بر روی همه ی کامپوزیت _ سنگ _ چوب _ MDF _ PVC  میباشند. تابلوهای استیل و چلنیوم به علت داشتن حاشیه ای با تزیین  نورپردازی و سطح تیره بازخورد خوبی در طول شبانه روز دارد. 

منبع :  گروه تولیدی ایمن نورتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.